woensdag 28 augustus 2013

Happy Mid week

Gisteren een leuke 3D kaart ontvangen van Ashley.
Heel erg leuk, ben er blij mee. (Zie foto beneden) En wat hebben ze leuke postzegels in Nederland!
Ook een leuke kaart ontvangen via Postcrossing. Het begint eindelijk een beetje op gang te komen.
Alleen raar dat twee verstuurde kaarten al 28 dagen onderweg zijn.
Zijn ze verloren geraakt? Of mss moet ik gewoon wat meer geduld hebben :)

In de week ben ik de kringloopwinkel nog eens gaan bezoeken.
De allereerste keer dat ik met niets naar huis ging.
Vorige keer een heel leuk reclame bord van Diesel jeans gezien, wat heb ik spijt dat ik ze toen niet meer naar huis had genomen. Dat weet ik dan voor de volgende keer als ik iets leuks tegen kom.

Zo, ik wens jullie nog een leuke woensdag!

 
 

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje heb je gekregen.
    Kringloopwinkels ben ik ook dol op en meestal gaat er ook wel iets mee naar huis inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen